celica-t23.ch - Celica Portal Switzerland
Ihr Profil Zur Startseite Suche

celica-t23.ch - Celica Portal Switzerland » Marktplatz » Biete » T23 zum Verkauf » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | An Freund senden | Thema zu Favoriten hinzufügen
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Zum Ende der Seite springen T23 zum Verkauf
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
21.07.2016 09:36 verrückt T23 zum Verkauf Diesen Beitrag einem Moderator melden Zum Anfang der Seite springen Zum Ende der Seite springen
stevereeno

Rang: Mitglied
Reg Datum: 02.11.2013
Sali zäme,

Ich het mis gliebte Baby zum Verchauf.

Anstatt es paar Föteli hanni folgendes Video parat:

https://youtu.be/sJYMGXRMYsU

Priisvorstellige ligged bi 7'600.- CHF. für öper usem Forum würdi sie au für 6'500.- CHF gäh, aber tüüfer wetti eich nöd, was alles investiert worde isch (KW Gwindfahrwerk, Domstrebe, Felge, Rost a de Radläuf gmacht etc. pp.) isch scho meh wärt als die 6'500.- CHF gsamt.

Wie im Video erwähnt ab MFK, einzig d'LSDs sind nöd iitreit sowie die wiitere Felge resp. Rad, wo no debii sind, sind ebefalls nöd iitreit. Biiblätter und alles sind ume, me müessts also nur no montiere und go zeige.

Momentan montiert isch de Original-Uspuff, aber de Doppelfluetig Remus-Ändtopf chan bi Bedarf au montiert wärde. Wär zwar für en TS, ufem Biiblatt isch aber s'Modäll für d'T diräkt underem Modäll für d'TS ufgliistet, ha bis etz nie Problem gha. Zum Vorfüehre hanni aber de Original müesse montiere, verständlicherwiis.

Falls no wiiteri Frage sind, mälded euch eifach. Wänner öper wüsstet wo interessiert wär, wäri natürlich au froh um jedi Wiitergab :-)

De Grund vom Verchauf isch, dass ich zügled han, kei Garageplatz meh han und ich mich finanziell bitz umorientiere muess, drum liits leider nömm drin :-(

Cheers cool
E-Mail an stevereeno senden Beiträge von stevereeno suchen stevereeno ist offline

Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
celica-t23.ch - Celica Portal Switzerland » Marktplatz » Biete » T23 zum Verkauf

Style © By D€NiS™
Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH