celica-t23.ch - Celica Portal Switzerland
Ihr Profil Zur Startseite Suche

celica-t23.ch - Celica Portal Switzerland » Celica-T23 » Sound / HiFi » Car-HiFi Händler Empfehlungen? » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | An Freund senden | Thema zu Favoriten hinzufügen
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Zum Ende der Seite springen Car-HiFi Händler Empfehlungen?
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
23.02.2014 22:18 Car-HiFi Händler Empfehlungen? Diesen Beitrag einem Moderator melden Zum Anfang der Seite springen Zum Ende der Seite springen
Barton Barton ist männlich

Rang: Mitglied
Reg Datum: 04.02.2014
Herkunft: Romanshorn
Oh schreck, i dem Forum isch ja scho ewig nüt meh gschriebe worde. Hend ihr d Alag scho alli ibaut und fertig? großes Grinsen

Ich hans no vor mir und bi scho länger am ume luege was, wie, und wo ich mir was söll ibaue. Sicher isch, dass es möglichst guet mues töne ohni es Vermöge koste. Da isch denn schnell use cho, dass en DSP optimal wär, aber das cha ich nid. Da mue en Profi ane.

Kennt öpert en guete Car-HiFi Lade i de Ostschwiiz?
Ich ha grad www.car-audio.ch gfunde, wo mir no en guete Idruck gmacht het.
Im dütsche HiFi-Forum isch mer de Fortissimo vo Friedrichshafe empfohle worde, aber da mueni um de halbi See ume fahre und ha 1,5 Stund pro Weg...
E-Mail an Barton senden Beiträge von Barton suchen Barton ist offline

27.02.2014 19:20 Diesen Beitrag einem Moderator melden Zum Anfang der Seite springen Zum Ende der Seite springen
Marw Marw ist männlich

Reg Datum: 15.12.2012
hey Barton
falls luscht hettisch en aargau z fahre großes Grinsen chönnti der de empfäläh... ben sehr zfrede gsi metem service und s tönt sehr suuber ^^

http://www.car-audio-center.ch/carhifioe...takt/index.html

lg
Beiträge von Marw suchen Marw ist offline

27.02.2014 22:09 Diesen Beitrag einem Moderator melden Zum Anfang der Seite springen Zum Ende der Seite springen
Barton Barton ist männlich

Reg Datum: 04.02.2014
Herkunft: Romanshorn

Themenstarter Thema begonnen von Barton
Isch echli wiit, aber danke Augenzwinkern Ostschwiz oder uf de dütsche Seesite wär guet.
car-audio in Lütisburg oder Fortissimo in Friedrichshafe... Jänu mal guge smile
E-Mail an Barton senden Beiträge von Barton suchen Barton ist offline

Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
celica-t23.ch - Celica Portal Switzerland » Celica-T23 » Sound / HiFi » Car-HiFi Händler Empfehlungen?

Style © By D€NiS™
Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH