Suche MOTOR T23 für mis Schätzli... |
13.04.2010 22:06 Suche MOTOR T23 für mis Schätzli... |
 |
|
UnHappy 
|
Sali zäme,
Ich suäche überal en neue Motor für min Toyota Celica T23 1,8VVt-i Bj. 2000.
Chan mer ächt vo oi öpper hälfe?
Lg, ben
|
|
|
|
|
Scorvette 
|
Ja wenn du en neue suechsch, bstell doch eine bi Toyota... :-)? Und sus heds da ine siche röpper wo weiss woherd chentsch öppis bstelle oder finde, aber sind gsuechti Motore...
|
|
|
|
|
Daupin 
|
Hmmm also Ich bruch glaub au en neue Motor. D'garage isch zwar no am umebastle, aber ich vermuetes, dases s'beste wär. So wie mir de Toyota mech verzellt hed, isch mini Celi rächt Mishandelt und vergwatigt worde vom vorbsitzer. chan de no gnauers verzelle weni paar fötteli vom mech han.
aber jetzt, hed ööööper per zuuuuuefall no sonens motörli für S umeligge, was zwar sehr unwarschindlich isch. Drum, wie tür wär öppe en neue Motor bi de Toyota? hed da öpper scho erfahrige gmacht?
Gruess Daupin
|
|
|
|
|
Sandro 

|
Hey
Leider hatte ich das Problem bei mir auch. Ich hatte meine Celica gekauft und hatte nach drei Monaten einen Motorschaden. Die Lagerschalen der Kurbelwelle waren total verschliessen. Mein Mechaniker und ich konnten es uns nicht erklären, weshalb das passiert ist. Aber wahrscheinlich war mein Vorbesitzer auch ein Autoschänder oder der Motor bekam irgendwie kein Motoröl bis zu den Lagerstellen.
Ich bekam von meinem Mechaniker den Tipp, mein Motor bei der VASSO zu suchen. Ich schrieb allen deutschsprachigen Autoverwerungen ein Mail mit den Angaben zum Motor und zur Celica. Leider sind Celica-Motoren wirklich selten und deshalb fand ich bei ca. 20 Mails nur zwei passende Motoren. Der Preis des einen war Fr. 3200.- und den, den ich gekauft hatte kostete Fr. 2700.-. Mein neuer Occasionsmotor hatte 2000er Jahrgang und hatte 80'000km drauf.
Wie teuer der Einbau wurde, kann ich dir noch nicht sagen, da ich die Rechnung noch nicht bekommen habe. Da ich Polymechaniker bin, durfte ich meinem Mechaniker helfen und denn Motor auch einbauen. So konnte ich noch ein paar teuere Arbeitsstunden herausholen. Wir waren zu zweit ca. 1.5 Tage damit beschäftigt. Deshalb schätze ich die Arbeit auf ca. Fr. 1000.-. So wird sich das Ganze auf schätzungsweise Fr. 4000.- belaufen.
Ich hoffe, ich konnte dir so helfen.
MfG, Sandro
Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert, zum letzten Mal von Sandro: 29.07.2010 19:28.
|
|
|
|
|
Joel 

|
I dä letschte zit gönd e chli viel Motore kaput...
|
|
|
|
|
Pharao 
|
Tia das känni. Ha pleuellagerschale agfrässe gha. Grund isch das Celi uf 5000km ca. 1litter öl brucht.
d'Öllampe chunt erscht wen gar kei öldruck me hesch also scho fascht vakum.
hesch jetzt aber nur chli zwenig öl den lüchtet die lampe ned. s'Motoreöl chan aber nüme abchüele und drum chan de das die lagerschale nüme rechtig schmere.
1. Motor usbaue
2. alli chölbe use nä
3. zylinderbüchse usbore
4. neui zyliderbüchse ipresse
5. zämesetze
wen nochli me wotsch investiere den tuech das ganzi no lo nitrire ca. 500 Stutz zusätzlech.
Fazit: bruche fascht kei Öl me. Koste ca. 5000.- Total für alles
|
|
|
|
|
Scorvette 
|
Min Mokke hends au scho gmacht, am Vorgänger sin Vorgänger... Fahre ohni Problem vo Service zu Service(sprich 15'000km) ohni ein Tropfe Oil uffülle(knapp ufm Max), und s Oil gsed recht hell us, nid so dunkelschwarz wie bime Diesel...
Aber ich seg immer wider, jede Autofahrer mues im Schnitt villich 1 mal ide Wuche oder all 2 Wuche ga tanke, und während dem schnell s Oil und Chüelwasser luege isch kei Sach, spötischtens nach 500km isch de Tank eh leer, aso wer s Oil nid luegt isch eigetli(bös gseid) selber schuld. Wennmer mal e Betriebsaleitig list, stat sogar dasmer vor jedere Fahrt fasch n Service mues mache ;-) Und ja d Oillampe chund bim Celi sehr spat, ide meischte fäll sich denn scho zspaat
Darum: Lieber die Minute investiere zum vorem/während/nachem tanke schnell luege...
|
|
|
|
|
Speedsta 

|
|
|
Herkunft: CH: Wettswil (ZH)
|
|
|
Das ist halt das Shortblock Problem
Sandro ganz ehrlich für nen 2000er hätte ich das nicht gemacht, auch der kann nämlich das SB Problem haben, dann gehts irgendwann wieder los.

|
|
|
|