wär isch dr Outi? |
14.07.2006 11:25 wär isch dr Outi? |
 |
|
Outrager 

|
Hoi zäme (öppe zum füfte mou)
Mir isch ufgfaue dasi no gar nid grossartig vo mir verzöut ha. De machi doch das jetze mou der ordnig haubers...
Heisse dueni Chrigu - vo Christian, nid öppe Christoph!
- bi im Mai 23gi worde und ha ou scho geng fröid a Celicas gha. leider hetsech nie ä gueti glägeheit ergäh um eine z'choufe wäge däm bini zerscht chli mazda gfahre...
Glehrt hani z'KV ('99 - '02) und bi nächär id logistik gwächslet, wäge däm hani de ä witerbüudig zum logistikfachmaa gmacht ('04 - '05) und hm jo ... es het de chlinneri bzw. grösseri differänze gä und mi chef hetmer de kündet gha per oktober '05 ... nächär bini ir arbeitslose ziit chli i WK und ha näbebi job gsuecht, im april & mai hani temporär büglet und per 1. juni hani de do z'burgdorf chönne avo
dr ex-arbeitgäber wott jetze no 7'000.- wäge dr witerbüudig und so obwohl är mir kündet het und do gits vorussichtlech äs grichtsverfahre wüui dr meinig bi daser das nid cha mache undi das somit nid zahle... aber das isch ä angeri gschicht
hobbies, hm früecher isch dr computer (online games; quake & mmorpg's) no äs thema gsi aber langsam fingi dr bezug zum reallife wieder
ishockey hani lang gspüut nächär gwächslet uf unihockey und wäge dr witerbüudig hani de ufghört ... jetze spili inline hockey, auso öppis zwüsche drinne, macht aber füu meh spass aus dä memme-sport unihockey *g*
nächär natürlech no boarde im winter und süsch usgang & kollegekreis pflege
... und dr celica jetze natürlech
choufdatum 11.7.06
öhm jo das wärs so im grobe gsi vo mir. fötteli gäbs irgendwo im netz vomer aber ... ig bi doch sone schüüche!
vilech trifftme sech jo mou am'ne träff (hm dönt chli komisch)
und süsch sicher hie im forum witerhin... ^^
in diesem sinne, ä guete und bis demnächst
grüessli chrigu

|
|
|
|
|
t23freak 

|
ciao
glückwunsch zum celi-chouf
und willkomme natürlech im forum...
me gseht sech sicher mau!
gruess märsu

|
|
|
|
|
Darki

|
|
|
Herkunft: Sachseln Kt. Obwalden
|
|
|
Herzlich willkomme und me gseht sich sicher am nägschte Grillevent oder treffe
Gäll Rubi

|
|
|
|
|
Outrager 

Themenstarter  |
| Zitat: |
Original von Darki
Herzlich willkomme und me gseht sich sicher am nägschte Grillevent oder treffe
|
Dönt guet!
Je nach Datum/Ziit & Ort bini sicher derbi ... wenns passt de passt's, u süsch haut nid!

|
|
|
|
|
Celica_Lady86 
|
hey duuu...
vo mer au no es härzlechs willkomme... ond wi esch s erschte wochenändi gsiii met de celi... besch vell gsi go cruise???
grüessli ond vell spass do bi öis...
|
|
|
|
|
Outrager 

Themenstarter  |
jo merci merci!
isch ganz guet gsi! bi chli ungerwägs gsi mitere - dr uslouf hetere gloubs guet do!
am fritig obe bini chli umedüüset, samstig & sunntig nächär nümm so heftig. wottse jo nid überstrapaziere am afang *hihi*
si muessech ou zerscht a nöie bsitzer gwöhne...
(äh sone seich hani scho lang nümm gschribe) ^^

|
|
|
|
|
Miss-Celica 

|
da dezue chani nur 1 sägä....das muäs liebi sii!

|
|
|
|
|
Outrager 

Themenstarter  |
so zur info, nach genau 4 johr hani dr celi wieder verchouft.
dä isch wäg gange wienes warms weggli, trotz sine 211'000 km ... ok isch ou rächt günstig gsi für das woni aues dranne gmacht ha gha! :-)
öhm jo, jetze mou luege wases nöis git, momentan fahri no chli mi starlet 1.3l usem johr '92 dür d'gägend!
wirde aber witerhin am forum tröi blibe
aune angere - mit oder ohni celi - wünschi natürlech witerhin no füu spass
gruess

|
|
|
|
|
Joel 

|
Nöd schlecht... mit Carbonhuube inkl. flügel? ich säge ja, nur die Optik zählt!
aber glaub mir, jetz fählt dir öpis...
Dä Starlet chöntsch ja au no für 12.000.- verkaufe
hehe
|
|
|
|
|
T23-Luki

|
dini Celi isch aber scho lenger ufem Autoscout oder? Isch au en Sältäheit ide Schwiiz. Ich kenne suscht keine midemnä Weber Sport Kit dranne

|
|
|
|
|
Outrager 

Themenstarter  |
@Joel, nei d'Carbonteili (Hube & Flügu) hani vorgängig separat verchouft. So dasi dr Celi ha chönne go prüefe und früsch ab MFK verchoufe.
@Luki, öhm was heisst lenger? är isch sit afangs Juli drinne u anschiinend scho lengers verchouft worde, auso wohl vor s'paar Wuche. Isch würklech schnäu gange. Schad nur het mr d'Garage nüt gseit, ha bis hüt nid gwüsst daser scho verchouft isch worde. Är steit drum ou immer no uf autoscout druffe daser z'ha isch ... naja. Die Person vor Garage mit dere i das so abgmacht ha, isch o grad ide Ferie, wäge däm het's äuä nid so ganz klappet mit dr Kommunikation...
Jap, ds WeberSports Kit isch sogar itreit! Hihi
Bi jetze am wärweise wasi aus nöchschts mache, äntwäder wieder ä Toyota (Corolla TS) oder de ä Nissan 350Z, dr Mazda RX-8 hani scho usgselektioniert!
Oder i fahre dr Starlet no bis nöchschte Früehlig u luege denn nomou wases so umehet... hmm. Aber das isch mis Problem.

|
|
|
|
|
Scorvette 
|
Sehr guete entscheid wer de Corolla TS, gits wennmer das will ja au mit Kompressor... Han gad letschti soeine gse und e Probefahrt möse mache, muen sege das isch es Top Auto, au wennmer an Platz denkt für Familie/Kollege, gitts ja 3 oder 5 Türig--- Toyota isch sowiso top aber au optisch ischer de hammer. Und mit paar Sache dra mache gseter gad namal beser us.. Viel Erfolg witerhin.. :-)
|
|
|
|