Instrumentenhalter |
23.07.2010 11:11 Instrumentenhalter |
 |
|
Bommel
|
Weiss öpper vo oi wo dasi instrumentehalter bechume i de gliche farb wie de inerum vo de celi isch? han e preface.
han viel googlet aber bi nöd würkli fündig worde...
|
|
|
|
|
blueceli ts 
|
Schau mal im streetparts.ch Shop in Weinfelden vorbei
|
|
|
|
|
Bommel
Themenstarter  |
ja der ist wirklich günstiger als der andere. Vorallem haben diese sicher auch schon die richtige farbe...
diese instrumente die du willst hat es ja auch im shop!
batteriespannung ist doch interessant
|
|
|
|
|
rideEighT 

|
ja ich weiss
vielleicht würde ich auch den nehmen
aber ja, mal schauen? ja? hmm bin ich blind? hab das nicht gefunden *nachdenk*^^

Celica Nordwestschweiz
|
|
|
|
|
Bommel
Themenstarter  |
sieht so aus^^
öldruck: RDI-660501
Öltemp: RDI-660503
Benzindruck / Benzin-Luftgemisch : RDI-660506
sind die jeweiligen artikelnummern. Weiss aber halt nich ob dir diese digitalen anzeigen gefallen. Ich find sie noch cool...
baer gibt es auch alles mit Zeiger. Musst nur mal genau durchschauen
Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert, zum letzten Mal von Bommel: 24.07.2010 18:47.
|
|
|
|
|
rideEighT 

|
ja ich habs dan gefunden, ja diese "night-anzeigen" find ich eigentlich super
hehe hab alles gefunden was ich brauchen könnte
danke

Celica Nordwestschweiz
|
|
|
|
|
Scorvette 
|
Frog mich amel für was gwüssi Lüüt sowass überhaupt ibaued..., ja bi tunte Motore wo jedes Detail muesch prüefe zum rechtziitig chönne reagiere, aber hallo, bimene originale(Motor)Celica T23, für wa bruchsch e Öldruckazeig?, hed ja original eini, für was e Benzindruckazeig, es sprützt jo ih, chasch im Werkstatthandbuech naluege wevill bis wevill Druck
, für was e Öltemperaturazeig?, wenns z warm wird zeiget das d Wassertemperatur schnell, und ja Spannigsazeig sowiso für nüt, hesch ja amel im Kondensator... Isch eifach es Gadget das Auto innedrinn optisch chli besser usgseet..(mini Meinig)und selbst das isch Gschmackssach...
Villich chan mir da sus öpper en andere Grund sege, wiso villich sogar ich sowass setti ibaue und das vile Geld investiere..? Hehee Gruess
|
|
|
|
|
rideEighT 

|
spannigsazeig: merksch ziemlich schnäll öb din alternator no funktioniert oder hi isch
chan praktisch sie.. (aber ja au hie chasch säge sigi sinnlos usw)
benzindruckazeig: find ig iz eich au nid übrwältigend, wiederum bezin/luftgmisch seit dir schnell mal us wie di mokke lauft.. z fett, z mager, sprich isch eich spannend zum wüsse.
öltemp/öldruck: grundsätzlich spannend zum gügsle was gnau mit dim schätzeli lauft, sicher aber au hie meh sinn bimne glade/ modifizierte mokke..
Grundsätzlich chame sowieso säge, für was das ganze tuning? es git vieles wo sinn het wenns autos uf dr rennstrecki hend, aber im normale strasseverkehr isch alles sinnlos... höchstens vllt fälge.. toll sprich mir sie a däm punkt wome söu ifrag steue für wasmr das mache?
naja wie du scho gseit hesch, isch bi auen gschmacksach u i finges iz öbis schöns

Celica Nordwestschweiz
|
|
|
|
|
Shily 
|
|
|
Herkunft: Ostermundigen, Bern
|
|
|
mmh i finge d raid nid soo hübsch, ha aber äs paar geili im netz gfunge..
guckst du hier....
|
|
|
|