celica-t23.ch - Celica Portal Switzerland
Zur Startseite Suche

celica-t23.ch - Celica Portal Switzerland » Marktplatz » Abgeschlossene Geschäfte » Verkaufe meine celi » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | An Freund senden | Thema zu Favoriten hinzufügen
Neues Thema erstellen Thema ist geschlossen
Zum Ende der Seite springen Verkaufe meine celi
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
22.06.2010 22:08 Verkaufe meine celi Diesen Beitrag einem Moderator melden Zum Anfang der Seite springen Zum Ende der Seite springen
Dark_blue_celica Dark_blue_celica ist männlich

Rang: Mitglied
Reg Datum: 19.04.2009
Herkunft: Egolzwil (LU)
Ech Verchoufe mine celica, er wörd z'lang i de Garage stoh blibe:-)
Ech ha ne scho im Autoscout usgschrebe.
Ech wörd ne sehr gärn phaute, aber es esch jo ou schad, wenn e sones Outo ned cha gfahre wärde.
Wär intreässe hed, cha sech mäude.

gruess
E-Mail an Dark_blue_celica senden Beiträge von Dark_blue_celica suchen MSN Passport-Profil von Dark_blue_celica anzeigen Dark_blue_celica ist offline

28.06.2010 20:13 traurig Diesen Beitrag einem Moderator melden Zum Anfang der Seite springen Zum Ende der Seite springen

Themenstarter Thema begonnen von Dark_blue_celica
S`outo esch jetzt ou uf Ricardo chli gönschtiger zom ha. Ab höt moss es leider i de Garage blibe. Ech hofe, ech fende gli e glöckleche Chäufer :-)
E-Mail an Dark_blue_celica senden Beiträge von Dark_blue_celica suchen MSN Passport-Profil von Dark_blue_celica anzeigen Dark_blue_celica ist offline

09.07.2010 15:02 Diesen Beitrag einem Moderator melden Zum Anfang der Seite springen Zum Ende der Seite springen

Kennt niemmert öper wo no e Celica wot?
Er esch wörklech imene guete Zueschtand ond wörd ne ou ned Freiwellig äne gä.

Ech verchoufe mis Outo nor us eim Grond:

ECH DAF NÖME CELICA FAHRE NOR NO FZG. BES 30KM/H!!!!!!!!!

Ond noch dene paar Mönet mossi de zo de Grüene go, das heisst s`Outo wörd öpe 1 Johr i de Garage stoh!!!!!!

13.07.2010 08:39 Diesen Beitrag einem Moderator melden Zum Anfang der Seite springen Zum Ende der Seite springen
#13 #13 ist männlich

Reg Datum: 30.09.2009
Herkunft: St. Gallen
sali, chli gflunkeret hesch ja scho i dinere fahrzüg beschribig Augenzwinkern dini rückliechter sind jo wohl weder legal no itreit? oder hesch das tatsächlich anebracht? gits e möglichkeit das du dini liechter au einzeln verchaufsch? wenn ja, weli prisvorstelig? wenn nei, no vil glück bim autoverchauf. gruess

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit.
Beim Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.

Albert Einstein
E-Mail an #13 senden Beiträge von #13 suchen #13 ist offline

13.07.2010 20:23 Diesen Beitrag einem Moderator melden Zum Anfang der Seite springen Zum Ende der Seite springen

salü #13

Jo secher esch bi mim Outo alles was brucht Itreit, ech verchoufne jo de frösch ab MFK. D`Röcklüchte send völlig legal ond vom STVA anerkannt worde. (mönd ned im Fzg. Uswess itreit si)
Ech ha der no nes Böud vom Biblatt woni emmer i mim Ordnerli ha, so geds secher nie Problem:-).

Ech verchoufe keni einzelni Teili vo mim Outo ond das hed ou e eifache Grond:
Ech fende es esch mega wechtig, dass alli Teili vo mer drah hed ou zäme passe ond ech fende das esch bi mim Outo ned so schlächt:-).

Wie seid mer doch so schön: "alles oder nüd" :-)

Dark_blue_celica hat dieses Bild angehängt:
Projekt1.png

14.07.2010 08:16 Diesen Beitrag einem Moderator melden Zum Anfang der Seite springen Zum Ende der Seite springen
#13 #13 ist männlich

Reg Datum: 30.09.2009
Herkunft: St. Gallen
ciao
das ales itreit isch glaubi sofort. aber i ha immer gmeint - und es het über das scho genügend threads do ine - dases fürd celi kei anderi legali rückliechter git, als die originale vode preface und de facelift. wels eifach keis E zeiche hend, sondern nur das ominöse dot zeiche. und do nützt au es begleitdokument i dim "ordnerli" Augenzwinkern nüt.. jo guet denn, schad, het gern neui liechter gha Augenzwinkern aso du, no guet glück bim verchauf, alles oder nüt Zunge raus gruess

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit.
Beim Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.

Albert Einstein
E-Mail an #13 senden Beiträge von #13 suchen #13 ist offline

25.07.2010 17:52 Diesen Beitrag einem Moderator melden Zum Anfang der Seite springen Zum Ende der Seite springen

Ha höt e glöckleche Nochfouger för mine Celica gfonde.

Ech dänke er werd de secher ou im Forum aktiv si, ech werde aber ou no treu sie, ond wär weiss, vellecht geds i nes paar Johr weder eine, wens domständ zuelönd :-)

Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Thema ist geschlossen
celica-t23.ch - Celica Portal Switzerland » Marktplatz » Abgeschlossene Geschäfte » Verkaufe meine celi

Style © By D€NiS™
Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH