Frage zu illegalen auspuffanlagen |
|
|
Alonso 
|
Ich gloube nid das soundmässig mit emene Fächer grossartig öppis wirsch merke. Isch gloubs eher chli subjektiv..
MSD wägnäh veränderet dr Sound ir Regel scho, isch aber unterschiedlech vo Outo zu Outo. Bir Celi han diesbezüglech no ke Erfahrig.
Wird eifach greller und weniger dumpf - abe nur bedingt lüüter.
Ir Regel tönts aber eher - sorry für die formuliertig - scheisse. Da bisch schnäller uf em Level vomene Fiat Panda mit düregroschtetem Uspuff als bi däm wome als schöne, sportleche Sound würd bezeichne
Isch aber gschmacksach und dini entscheidig.
Was hesch Luftfiltermässig gmacht?

|
|
|
|
|
Joel 

|
Ja mal luege ob ich das no mache! Wänn de sound nacher scheisse tönt...
Luftfiltermässig hani de K&N Sportluftfilter drin und event. nimi den de Buterfly wider mal use. Mich stresst`s eifach das en Mitsubishi Eclibs schöner Sportlicher tönt als min Celica und das au no i dä obere drä zahle!
Mit em gliche ESD wie ich und au 200 zelle aber mit Fächerkrümmer. kei ahnig...
Uf jede fall Danke für din Tip, bisch eine vo de wenige da ine wo würcklich drus chunt.
|
|
|
|
|
|
also ich han en magnaflow endtopf drunder. miteme rohr umd achsufhängig anegschweisst, und de original endschalldämpfer (nöd endtopf) demit umgange. tönt brachial. im leerlauf ghörsch praktisch nix, nur sones ganz dumpfs brummle, und weni pedal to the metal mach chunt d'freud. und im lift isch eh nomol anderi liga, tönt meh wie en lambo wie en fiat panda
 Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit.
Beim Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.
Albert Einstein
|
|
|
|
|
Alonso 
|
Fächerchrümmer isch öppis wome eher us Performancegründ verbout - und nid wäg em Sound
Das würd aber im normalfall ou no wiiteri Modifikatione mit sech zieh.
Dert chasch allerdings rächt Problem übercho uf dr MFK - und so schnäll wie e Uspuff(ahlag) isch das Ding denn nid gwächslet..
Mit emene "guete" Luftfilter chasch natürlech Soundmässig ono sehr viel usehole - ou illegal, aber schnäll gwächslet

|
|
|
|
|
Speedsta 

|
|
|
Herkunft: CH: Wettswil (ZH)
|
|
|
Mike de Gigal usem AT-Forum hät mal en T23 Fächer verbaut und es Soundfile gmacht - hät also scho was brocht. Han allerdings nur s Soundfile ghört. In ächt isch ja immer chli andersch.

|
|
|
|
|
Joel 

|
Was isches für en Fächer gsi? Marke? Die Guss scheisse vo de U.S.A chasch nöd bruche, bi grössere Hitz verbüged die... Soundfile ???
|
|
|
|
|
Misch
|
am luuteste kunnsch mit 3" edelstahl-fächer, KAT use und resonanzrohr ine, MSD use und denn en hohle Topf ane, denn ghörtme dich au scho 3 dorf wiiter das kunsch...
fo de legalität und de klappe, je nachdem wied klappe machsch, es git jo so bi-pass system, z.b. wenn V < 50km/h -> Klappe zu, luft wird dur en extra MSD duredrukt
V>50kmh -> Klappe auf, MSD umgange und us goht los, die klappe kash z.b. au per schalter stüüre, de trick isch eifacht das es seriös verstecksch!
wennd d invidia oder so willsch kasch jo au e legali ahlag ne und d plakette umschweisse, d bulle kenne d töpf eh nid...
oder du leersch en legale topf (komplett usruhme) und schweissisch en renntopf drinie, denn kli dämmwulle drumumeh und voilà, perfekti atrappe...
goht au mitm serie topf, leer mache, rohr ischweisse, gerader durchgang...
tutorial gits usem mr2 förum : http://www.mr2forum.de/index.php?page=Thread&threadID=53002
|
|
|
|
|
TS-Mändli 
|
apropo invidia.... streetparts vo weinfelden im Kanton Thurgau, verkauft das züg.
sit neustem hends au für celica was, glaube sogar mit Guetachte
http://www.streetparts.ch/
|
|
|
|
|
Speedsta 

|
|
|
|
|
|
Au wennd Invidia es Guetachte hätti, kei die dur jedi Grüschmässig dure, genau gliich wie jede Magnaflow und RSK
Vor allem im TG lönds vill vo dene gar nöd erst dure, au wenns neu sind!

|
|
|
|
|
Joel 

|
| Zitat: |
Original von Speedsta
Au wennd Invidia es Guetachte hätti, kei die dur jedi Grüschmässig dure, genau gliich wie jede Magnaflow und RSK
Vor allem im TG lönds vill vo dene gar nöd erst dure, au wenns neu sind! |
Für ad Mfk chunt bi mir wider de Remus druf
|
|
|
|
|
Joel 

|
| Zitat: |
Original von T23-Luki
Hey Joel. Sauber geflext
|
Ja du
und schweissnat wider schön verschlife
|
|
|
|
|
Speedsta 

|
|
|
|
|
|
Ich han min 4-Runner mitde RSK au chönne vorfüehre, heisst aber nöd dassi legal isch, well au bi mim ischsi wesentlich z luut

|
|
|
|
|
electro69freak 
Themenstarter  |
jo aber i mein wend biblätter hesch und die bi de MFK sägäd isch ok chamer jo eigentli devo usgoh das legal isch ned?
|
|
|
|
|
Speedsta 

|
|
|
|
|