Scorvette 
|
Soo also ich versuch dir mal z helfee...:
-Ich tippe ufs 2 oder 3, s 4i sicher nid und s 1 denki au nid... Am ehnschte 2, denke da gsesch wenn Türverkleidig weg hesch....
-Acc isch gleich Zündung, also Klemme 15(Fachspraach), de muesch det ahenke wod Strom hesch wenn Zündig igschalte isch(z.b. Radio ischs eifach zum fidnee :-))
-Lock Key tönt für mich we s Lenkschloss, well das wird ja bime Alarm au nid freigee...aso das das muesch au überbrücke we ufm Schaltplan.. (ahenke underem Zündschloss neume...)
-Starter denki isch klar, das isch de Alasser, de muesch au überbrücke und wenns mi nid tüscht chasch ja per Funk starte(drum mue igendwie au d Wegfahrsperry ufghobe werde, we das gad weisi nid...(ahenke au underem Zündschloss)
-Negative door Trigger isch eigetlich nur e Masse(-) über de Türkontaktschalter.., wend e Fuessruumbelüchtig hesch hesch im Fahrer Fuessruum sicher das - ..
-ON chanimer durchuus vorstelle das das eifach 12V + isch, aber weises nid..
und zu guter letzt d Blinker, die würi obe bim Blinkerschalter abneh, muesch ja eh as Zündschloss, denkes dete ischs am beschte, mosch nuna wüsse weles Kabel Blinker sind..(PS: die Agabe D1 und D2, das sind denn Diode gell..:-))
Hoff ha dir sowiit chli chönne helfee...duen doch di wichtige Schritt in Bilder fasse:-), fals wide rmal öpper sowass will machee.. Meldsch di wenns denn funktioniert und wies isch..:-) hehee Wa hesch eigetli zallt fü de Spass? Gruess Sascha
Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert, zum letzten Mal von Scorvette: 11.07.2010 10:38.
|